torsdag 11 december 2014

Mitä tapahtui Tallinnassa todella?

Tiedän, että se on keskusteltu paljon matkastani Helsingin ja Tallinnan.
Se on myös kiertävä paljon epätotuuksista.
On niitä, jotka haluavat kuulla minun osa tarinaa.
En halua puhua negatiivisesti jostakusta.
En voi lukea suomeksi, joten en tiedä, mitä on kirjoitettu.
Kun minä kääntää tekstiä niin usein tekee virheitä käännös ja en ymmärrä yhteydessä.
Oli hetkiä matkani aikana, joka oli hyvä, mutta oli muita hetkiä, jotka olivat vähemmän hyviä. Se oli seikkailu vieraassa maassa.
Halusin matkustaa Tallinnaan ja kokea kaupunki, kulttuuri, tavata uusia ihmisiä ja olla osa ihana seikkailu.
Se oli seikkailu.
Sen sijaan, että ajattelu negatiivisesti, kun yksi tulee jumiin Tallinnassa ja vasemmalle 05 aamulla, joten yritin tehdä parasta se.
Kutsuin hyvä ystävä Ruotsissa, joka antoi minulle neuvoja. Hän on ollut erittäin Tallin ja kertoi uskomattomia paikkoja minun pitäisi käydä.
Löysin ihanan ravintolan erinomainen ruoka, kuulin ihana musiikki kaiuttimista, se oli aurinkoinen ulkopuolella ja hyvä sää.
Ajattelin hyviä ajatuksia ja halusi mennä takaisin ja todella saada kokea kaupungin kulttuuri- ja käydä kauniita paikkoja.
Tapasin monia mukavia ihmisiä, jotkut Suomen ja joidenkin Tallinnasta.
Kaikki olivat avuliaita ja ystävällisiä minua kohtaan.
Minä keskityn musiikkiin, ja haluaisin tehdä joitakin keikkoja tulla.
Olen hyvin ahdistunut saan rojalteja minun kappaleita 4-ever ja I'll be waiting kuulin pelataan paljon Suomessa.
Monet framsäller minulle naiivi ja ahne. Mutta niille, jotka todella tuntevat minut, tietävät, että en ole sellainen ihminen. Olen työskennellyt kovasti musiikkia elämässäni, olen taistellut pitkään.
Ne teistä, jotka ovat muusikoita tietävät se on kova ammatti, että et rikastua.
Musiikki on aina ollut iso osa elämääni, ja haluan jakaa sen ilon muiden kanssa.
Siksi olisin halunnut minun rojalteja kappaleita olen kirjoittanut, esitetään julkisesti.
Olisin kiitollinen avustanne.
Koska en tiedä kieltä, ja en tiedä missä minun kappaleet soitetaan Suomessa.
Kiitos kaikille, jotka arvostavat minua taiteilijana.
Hyvää yötä ystäväni. / Emmy

2 kommentarer:

  1. Could you write this in English. Almost all Finns understand it anyway and google translator or similar does not really work with Finnish.

    SvaraRadera
  2. Fullständig rotvälska. Du blev vänster i Tallinn klockan fem på morgonen? Alles klar.

    SvaraRadera