lördag 13 juli 2013

City night, and Persian clubbing






2 kommentarer:

  1. Hejsan Emmy!

    En fråga angående dina och Johanna Tukiainens nya (engelskspråkiga) låtar. Det som alla här i Finland bra gärna ville veta är på vilket skivbolag de är släppta? Jag har sökt efter både Forever Yours och I'll Be Waiting i varenda skivhandel i Helsingfors - förgäves! Det är väl knappast inom rimlighetens gränser att låtarna endast ges ut på Youtube? (Som Johannas alla andra "plattor"?)

    Fråga nummer två: När och var ska låtarnas videoinspelningar ske? Johanna själv har, storslaget och föga anspråkslöst, låtit sina otaliga beundrarskaror förstå att inspelningarna skulle ske i Miami i juni, juli och augusti. Nu har halva juli redan gått och inte ett spår av Forever Yours-musikvideon!

    Ännu en tredje fråga. När ska din och systrarna Tukiainens stora internationella turné gå av stapeln? Lite snopet om ni bara har två låtar så Du har väl komponerat ett antal nya låtar till turnén? Eller kanske framträder ni med Johannas tidigare superhits?

    Vi Johannas hängivna beundrare börjar så småningom bli otåliga och rentav rädda.

    Hoppas Du, käraste Emmy, förmår förse oss med satisfierande svar.

    Med vänliga sommarhälsningar,
    Laupea Lahna

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack för din kommentar.
    Låtarna kommer släppas på spotify inom kort, eventuellt som ett helt album med flera låtar. Men de kommer släppas med min sång, min version. Vad gällande musikvideo med Johanna och Julia så får de själva ansvara för den biten. Och ang musik turné så har jag inga planer på att dra igång en sådan sak, jag ar heller aldrig ens nämt något sådant eller föreslagit en turné. Det jag kommer satsa på framåt är min egen piano konsert. Ha en fin dag.
    /Emmy

    SvaraRadera